MARKETING
MARKETING – PROMIDŽBA I SRODNI DOGAĐAJI
Budući da su osnivači razdoblje prije Capitol Festivala proveli u svijetu show businessa, poznati su po tome da mogu brzo osmisliti i realizirati različite promidžbene akcije kao iorganizirati posebne događaje. U razdoblju od 1994.godine do danas Capitol Festival bioje angažiran na nekoliko takvih poslova. Među ostalim realizirano je slijedeće:
- otvaranje SOS-dječjeg sela u Ladimirevcima 1994 godine;
- vođenje promidžbe pri uvođenju japanske auto tvrtke “Subaru“ na hrvatsko tržište;
- organizacija dvaju relija 2.kategorije u Zagrebu pod pokroviteljstvom “Subarua“;
- organizacija šestodnevnog povratka „Dona“ sokova tvrtke Klariko voće na Zagrebačkom velesajmu;
- organizacija i realizacija nekoliko aukcija slika za Hrvatski kajak i kanu savez;
- promidžba, kampanja i svečano otvorenje prodajno-servisnog centra “Citroën“ u Zagrebu;
- svečano otvorenje “Blue boxa“; novouređenog prodajno-servisnog centra “Peugeot“ u Zagrebu,Jankomir, Kovinska 4;
- organizacija velike vatrogasne vježbe u vojarni Lučko na kojoj je pokazana najnovija i najefikasnijanjemačka vatrogasna oprema, kao moguće rješenje za gašenje vatrenih stihija na Jadranu;
- izvršna produkcija i organizacija nastupa i prezentacija dvadesetak vodećih hrvatskih tvrtki nagospodarskom sajmu “Expo-klik“ u Albaniji, u Tirani 2000.godine;
- Capitol Festival i koncertna dvorana “Vatroslav Lisinski“ suizdavači su kao i promotori glazbenog projekta“New Europe Orchestra“ i začetnika instrumentalnog ambijentalnog pop-a, a nosači zvuka nose naslove:“Dancing on the Squere“, “Lovebringer“ i filmska glazba “Bachelor Deathwish“;
- suorganizacija aukcije slika održane za potporu obrane hrvatskih generala u Hagu: Gotovine, Markača iČermaka u hotelu The Westin Zagreb;
- suorganizacija sajma „MYKO-EXPO 2011.“ u hotelu Holiday – Zagreb u rujnu 2011. suorganizacija na „6.međunarodnoj konferenciji o zdravlju iz ljekovitih gljiva“ održanoj u hotelu Antunović Zagreb u rujnu 2011.